Είμαι Χρυσαυγίτης και όχι "εθνικιστής" μέρος Β΄

Καθώς το πρώτο μέρος ενόχλησε πολλά τσουτσέκια του “χώρου” και συζητήθηκε αρκετά από άτομα ανάξια συζητήσεως αντί απάντησης και χάριν ξεκαθάρισεως κρίθηκε σκόπιμο να γραφτεί και ένα δεύτερο μέρος . Συνεχίζω λοιπόν όπως και την άλλη φορά να δίνω λόγους γιατί είμαι ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ και όχι “εθνικιστής” :

• Είμαι Χρυσαυγίτης γιατί ποτέ δεν κρύφτηκα πίσω από την ανωνυμία του διαδικτύου για να μιλήσω για τις θέσεις μου. Είμαι ΠΑΝΤΑ στο δρόμο με πορείες και ΑΓΩΝΑ.

• Είμαι Χρυσαυγίτης γιατί παρόλο που ενδεχομένως να είμαι στον συγκεκριμένο χώρο της πάλης για την Ελλάδα αμέτρητα χρόνια, ποτέ δε διεκδίκησα τα πρωτεία εφόσον θεωρώ πως το μόνο που κάνω είναι το χρέος μου.

• Δεν είμαι “εθνικιστής” γιατί τον τσαμπουκά μου δεν τον πουλάω μέσα από ιστότοπους γεμάτους πίκρα και μιζέρια γιατί πολύ απλά δεν το έχω ανάγκη!

• Δεν είμαι “εθνικιστής” γιατί δε μίλησα ποτέ για ένωση του “χώρου” ενώ προέβαλλα δόλια πρόσωπα και καταστάσεις που μόνο κακό έχουν φέρει στην Ιδεολογία μου.


• Είμαι Χρυσαυγίτης γιατί ΜΠΟΡΩ να εκπροσωπώ ολόκληρο το ΚΙΝΗΜΑ μου γνωρίζοντας πως ενστερνίζομαι τις απόψεις και γραμμές ΟΛΩΝ διότι φυσικά κάποια πράγματα είναι προφανή.

• Είμαι Χρυσαυγίτης γιατί αποκαλώ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ μου μοναχά όσους έχουν προσφέρει και ματώσει δίπλα σε μένα και το Κίνημά μου που τόσα χρόνια βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του Αγώνα.

• Δεν είμαι “εθνικιστής” γιατί δε χρειάζεται κάθε ανάρτηση που κάνω στο διαδίκτυο να είναι κλεμμένη, αναμάσημα άλλων ή κάτι μη αυθεντικό. Με σκληρή δουλειά όλοι μας προσπαθούμε για το καλύτερο.

• Δεν είμαι “εθνικιστής” γιατί δεν έχω καβαλήσει το καλάμι πιστεύοντας πως βοηθάω πράγματα και καταστάσεις που δεν είναι του μεγέθους μου. Βοηθάω ΜΟΝΟ και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ τη χώρα μου στα πλαίσια του κινήματός μου και είμαι ΠΟΛΥ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ γι’αυτό.

• Είμαι Χρυσαυγίτης γιατί ακόμα και όταν συνομιλώ με κάποιον ανεγκέφαλο μπορώ να είμαι ευγενικός και χωρίς φυσικά να εκνευρίζομαι γελώντας με την κατάντια μερικών.

• Είμαι Χρυσαυγίτης γιατί το κόμπλεξ που βγάζουν όλοι οι άλλοι απέναντί μου βαφτίζεται ως διαφορετική προσέγγιση ενώ η οργή μου για πρόσωπα και ζώα που με έχουν λασπολογήσει χαρακτηρίζεται ως σύμπλεγμα. Αυτό βεβαίως δε με αγγίζει καθώς ποιοί έχουν τα σύνδρομα φαίνεται καθαρά.

• Δεν είμαι “εθνικιστής” γιατί μπορώ να ελέγχω ποιούς θέλω δίπλα μου, ποιοί με εκφράζουν και σε ποιούς χρωστάω ευγνωμοσύνη. Τα διάφορα ανύπαρκτα τσουτσέκια που υποστηρίζουν το αντίθετο απλά δε γνωρίζουν πως είναι να είσαι σε ένα τόσο σοβαρό Κίνημα.

• Δεν είμαι “εθνικιστής” γιατί εγώ ως ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ όταν με λασπολογούν δεν έχω καμία επιθυμία ένωσης με κανέναν. Βλέπετε εμάς οι οικογένειές μας μας έκαναν ΑΝΤΡΕΣ και ΓΥΝΑΙΚΕΣ και όχι ΑΔΕΡΦΕΣ όπως εσάς που προφανώς θα καταπίνατε τις προσβολές χάριν του “εθνικισμού” σας.

• Είμαι Χρυσαυγίτης γιατί ο λόγος μου έχει νόημα και βάρος και δε μιλάω απλά για να πω λέξεις. Ό,τι λέω το πραγματοποιώ στον Αγώνα με όσο το δυνατόν καλύτερο τρόπο.

• Είμαι Χρυσαυγίτης διότι δεν είχα καν ανάγκη να γράψω το παρόν κείμενο αλλά το έκανα για να καταλάβουν ορισμένοι πως η Χρυσή Αυγή είναι ένα κίνημα με Ιδέες και Γραμμές τις οποίες σε όποιον δεν αρέσουν μπορεί να επιστρέψει στην ανυπαρξία του.

Τέλος, επειδή δε θέλω να κουράσω άλλο τον μέσο αναγνώστη ελπίζω να κάλυψα πολλά κενά που ίσως να είχαν δημιουργηθεί λόγω παρανοήσεως. Πιο ξεκάθαρα δε γίνεται, ούτε πιο επίσημα. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ

Υ.Γ. Όπως είχα γράψει και στο προηγούμενο οποιοσδήποτε έχει ενστάσεις ή αντιρρήσεις αντί να ξεκατινιαστεί μέσω διαδικτύου μπορεί να με βρει σε ώρες γραφείων και φυσικά να μάθει το ποιά είμαι. Αν και είμαι σίγουρη πως το διαδίκτυο σας πάει πιο πολύ…

This entry was posted in Ιδεολογία. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

