Μα καλά είναι φασισμός;

  • Είμαι νεοέλληνας και σκέφτομαι:«Μα καλά, είναι φασισμός η αγάπη για την Πατρίδα μου; Μα καλά, είναι φασισμός να είμαι Περήφανος για το Έθνος και την Ιστορία μου; Είναι φασισμός να θέλω να κυκλοφορώ όλη τη μέρα και τη νύχτα ασφαλής στη γειτονιά που μεγάλωσα; Να αντιδρώ όταν λεηλατούν 300 λαμόγια και 10 οικογένειες τον ιδρώτα μου; Και που πιστεύω πως είναι αλήτες και προδότες; Και ηθικοί αυτουργοί για νεκρούς συνανθρώπους μου; Για νεκρούς Έλληνες; Να θέλω η ιστορία που μαθαίνει το παιδί μου να είναι η Ελληνική με τους Ήρωες και τους Θεούς της; Είμαι φασίστας όταν νιώθω απέχθεια όχι για την αριστερά ή τη δεξιά αλλά για όλο το πολιτικό σύστημα που αυτές οι παρατάξεις απαρτίζουν; Όταν θέλω ο γιος μου να κοιτάζει κοπέλες όμορφες και ντόπιες και να τρέμω στη ιδέα να “ερωτευτεί” κάποιον άντρα; Φασίστας κι όταν ριγώ στο άκουσμα του Εθνικού μας Ύμνου και βράζω σε αυτόν των Τούρκων;»

  • Είναι ο πολιτικός και μου απαντάει: «Ναι, είσαι. Είναι φασισμός όλα αυτά και γι’ αυτό ποτέ δε θα ‘ρθεις στη θέση μου. Ποτέ στα χέρια σου δε θα βρεθεί η τύχη της Ελλάδας.»

  • Είναι ο δημοσιογράφος και με σχολιάζει :«Είσαι ΝΟΣΤΑΛΓΟΣ του παρελθόντος. Ένα τέρας, μισαλλόδοξος κι απάνθρωπος. Και δεν πιστεύω να βαυκαλίζεσαι πως θα σου δώσω και βήμα για να προπαγανδίσεις τις αρρωστημένες ιδέες σου που κάποτε αιματοκύλισαν την ανθρωπότητα και μας γυρνάνε χρόνια πίσω, σε εποχές που ΘΕΛΟΥΜΕ να ξεχάσουμε!».

  • Είναι ο Χρυσαυγίτης. Δε μου μιλάει. Γιατί; Μου χαμογελά όμως και μου σφίγγει το χέρι. Τι είναι αυτό; Δύο Σημαίες μου έδωσε. Τη Γαλανόλευκη και μία με το μαίανδρο που η γιαγιά μου έπλεξε σε μια εποχή που ΘΕΛΩ να θυμάμαι, σε μια εποχή που ΝΟΣΤΑΛΓΩ. Μου ‘πε και δυο κουβέντες:«Αδερφέ μου, ναι. Αυτό είναι φασισμός για όλους αυτούς που πολεμάμε. Καλό Αγώνα!».

Είναι κι αυτός φασίστας στα μάτια τους. Κι όχι μόνο. Τώρα είναι ΚΑΙ Συναγωνιστής μου..

This entry was posted in Ιδεολογία. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

