Προδοσία και Εθνικισμός – μέρος Β’

Εκπαίδευση : “Η εκπαίδευση με την ευρεία έννοια περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που έχουν σκοπό την επίδραση με συγκεκριμένο τρόπο στη σκέψη, στο χαρακτήρα και στη σωματική αγωγή του ατόμου. Από τεχνικής πλευράς, με τη διαδικασία της εκπαίδευσης αποκτώνται συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες, ικανότητες και αξίες. Η λέξη προέρχεται από το αρχαίο ελληνικό ρήμα εκπαιδεύω που σημαίνει ανατρέφω από παιδική ηλικία, μορφώνω, διαπαιδαγωγώ.”

Οι προδοσίες που λαμβάνουν χώρα σε αυτόν τον τομέα χρίζουν μεγάλης σοβαρότητας. Αυτός είναι ο κεντρικός φορέας της προδοσίας των συνειδήσεων και του δηλητηριασμού των ψυχών όλων μας. Η φιλελεύθερη αριστερή προπαγάνδα που υπάρχει στα σχολεία και τα πανεπιστήμια είναι πλέον ανυπόφορη. Προσπαθώ να ανακαλέσω στη μνήμη μου έστω ένα δάσκαλο ή καθηγητή που να είπε κάτι εθνικά ορθό μέσα στην τάξη και δυστυχώς δε μπορώ. Όλοι οι ορισμοί της προδοσίας παίρνουν σάρκα και οστά στα πρόσωπα των εκπαιδευτικών που όπως είπαμε έχουν ως στόχο να διοχετεύσουν στα παιδιά συγκεκριμένες γνώσεις και αξίες. Όντως μόνο συγκεκριμένες και διαλεγμένες για πολύ βρώμικους λόγους είναι οι γνώσεις που διδάσκουν στα παιδιά. Όσο για τις αξίες παρατηρείται η πλήρης διαστρέβλωσή τους. Μερικές από τις προδοσίες που διαπράττει το εκπαιδευτικό σύστημα είναι η εξόφθαλμη διαστρέβλωση της Ιστορίας. Και το αρχικό γράμμα είναι με κεφαλαίο γιατί το μόνο που έχει μείνει αξιοθαύμαστο στη χώρα μας είναι η Ιστορία της την οποία αποδεκατίζουν οι εκπαιδευτικοί προς το γενικότερο όφελος της ειρήνης της αγάπης και της ομόνοιας μεταξύ των λαών που κάποτε ήθελαν ένα κομμάτι από την Ιερή μας γη. Επίσης, η περιθωριοποίηση κάθε εθνικής σκέψης ή αναζήτησης από μαθητές όπως και τα τόσα ανθελληνικά στερεότυπα που περνούν στον καθένα από μας. Στα πανεπιστημιακά ιδρύματα η κατάσταση γίνεται ακόμα χειρότερη καθώς η μόδα της αναρχίας και του δουλοπρεπούς κομμουνισμού είναι κυρίαρχες. Εάν κάποιος φοιτητής διαφωνεί είναι αταίριαστο στοιχείο για τα αξιοπρεπέστατα αυτά ιδρύματα που δημοκρατικότατα επιτρέπεται η ελεύθερη διακίνηση ιδεών μόνο βέβαια εφόσον οι ιδέες αυτές δεν είναι εθνικιστικές. Η διαγραφή φοιτητή από φοιτητικό σύλλογο επειδή εθεάθη σε εθνικιστική πορεία και η χαρακτηριστική φράση : “ Στόχος μας σαν εκπαιδευτικοί είναι να σας μάθουμε πως δεν υπάρχουν φυλές “ είναι δύο πολύ μικρά παραδείγματα για να περιγραφεί η εμετική κατάσταση στα Ανώτερα και Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Ελλάδας. Επομένως, το αποτέλεσμα εκπαίδευσης-προδοσίας είναι το ίδιο ακριβώς με τα προηγούμενα…

Τελειώνοντας θα ήθελα να κάνω μία πολύ μικρή αναφορά – γιατί πολύ μικρή είναι και η αξία τους- στην τελευταία κατηγορία προδοτών σύμφωνα με τον παραπάνω ορισμό, σε αυτούς που έχουν προδώσει κάποιο πολιτικό κόμμα. Το να είσαι Χρυσαυγήτης είναι μεγάλη ευθύνη και αυτό το γνωρίζουμε όλοι όσοι πιστά ακολουθούμε τη Χρυσή Αυγή για χρόνια. Για εμάς η Χρυσή Αυγή δεν είναι κόμμα είναι Ιδέα και αποτελείται από άτομα που ήταν ικανά να μείνουν πιστοί στις Ιδέες και τους εαυτούς τους. Πολύ μικρή η αξία τους λοιπόν και αυτό φαίνεται απο την ανυπαρξία των όσων λένε και κάνουν. Ο Χρυσαυγήτης δε χρειάζεται μαθήματα ορθοφωνίας για να διορθώσει την παράτονη φωνή του γιατί πολύ απλά η φωνή του είναι δυνατή να γκρεμίσει τοίχους λασπολογιών. Ο Χρυσαυγήτης δε χρειάζεται δεκανίκια (κυριολεκτικά και μεταφορικά) για να πατήσει στα πόδια του και να σταθεί αντάξιος των περιστάσεων. Ο Χρυσαυγήτης δε χρειάζεται να νικήσει ιδεοψυχαναγκαστικά σύνδρομα καταδίωξης γιατί δε φοβάται τις διώξεις. Ο Χρυσαυγήτης αντιμετωπίζει αληθινά προβλήματα και το κάνει με υπερηφάνεια και τιμή. Όσοι δε μπόρεσαν να τηρήσουν όλα τα παραπάνω απλά περαστικά τους. Είμαστε περήφανοι που είμαστε Έλληνες Εθνικιστές. Είμαστε περήφανοι που είμαστε Χρυσαυγήτες. Είμαστε περήφανοι που κουβαλάμε ένα όνομα που κερδήθηκε στο δρόμο με Αίμα και Αγώνα. Καμία προδοσία κράτους και παρακράτους δε μας κάνει να χάνουμε την Πίστη μας. Μέχρι το Τέλος Πιστοί, μέχρι το τέλος Αγωνιστές μέχρι τη Νίκη Χρυσαυγήτες.

ΖΗΤΩ Η ΝΙΚΗ!
Μετά τιμής Ο. Μ.

(Μέρος Α’)

Advertisements
This entry was posted in Ιδεολογία. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s