Διαπιστευτήρια Berlusconi στο μεγάλο αφεντικό

Είναι γνωστό πως οι εν Ελλάδι… κεντροδεξιοί, δεξιοί, ακροδεξιοί έως και αυτοαποκαλούμενοι “εθνικιστές” πολιτικοί και εθνοπατέρες έχουν ως είδωλο και παράδειγμα προς μίμηση τον Πρωθυπουργό της Ιταλίας Silvio Berlusconi. Σε πολλές μάλιστα περιπτώσεις δεν χάνουν την ευκαιρία να εκδηλώνουν τον “θαυμασμό” τους για τον “μεγάλο και σοβαρό” αυτό πολιτικό και στα διάφορα μέσα ενημέρωσης. Σε χθεσινές του δηλώσεις ο Berlusconi εξέφρασε τον διακαή πόθο του να γίνει το Ισραήλ μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Φυσικά και εμείς δεν είχαμε καμία αμφιβολία γι’ αυτό, εδώ και διάφοροι ντόπιοι “εθνικοπατριώτες” μιλούν δημοσίως για… στρατηγικό άξονα Ελλάδος-Ισραήλ. Οι δηλώσεις Berlusconi από την Ιερουσαλήμ:
“Είμαι εδώ σ’ αυτή την σύνοδο μαζί με 8 από τους πιό σημαντικούς υπουργούς της κυβέρνησής μου. Είμαστε εδώ στην Ιερουσαλήμ μαζί με 5 από τις πιό ισχυρές ευρωπαϊκές χώρες και αυτό δείχνει ότι θεωρούμε το Ισραήλ μέλος της Ευρώπης. Για όσο διάστημα μου δίνεται η ευκαιρία να είμαι διαμορφωτής της πολιτικής ζωής, ένα από τα μεγαλύτερα όνειρά μου είναι να δώ το Ισραήλ στην Ευρωπαϊκή Ένωση
This entry was posted in Επικαιρότητα. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

