Μαθητική έκθεση με θέμα: Εκλογές

Οι εκλογές είναι ένα μεγάλο πανηγύρι. Πιο μεγάλο και από της Αγια-Σωτήρας στο χωριό. Οι εκλογές είναι πολύ επικίνδυνες γιατί έχουν πολλούς κλέφτες που ο μπαμπάς μου τους βρίζει με λόγια που ντρέπομαι να γράψω και η μαμά του λέει να μη βρίζει μπροστά στο παιδί, δηλαδή εμένα, αλλά και πιο σιγά που βρίζει πάλι τον ακούω. Στην Αγια-Σωτήρα ένας κύριος φώναζε οι κυρίες να προσέχουν τις τσάντες τους γιατί κυκλοφορούν κλέφτες και καλό θα ήταν να έχουν έναν τέτοιο κύριο και στις εκλογές. Ακόμα ο μπαμπάς μου λέει πως είναι όλοι ψεύτες και δεν θα πάει στις εκλογές, αλλά τελικά αφού ξυπνάει νωρίς πηγαίνει και μετά πάλι βρίζει.

Ο Βασίλης βρίζει την αδερφή μας την Άννα, γιατί οι φίλοι της δεν κάνουν μπάνιο και είναι κουμούνια που δεν ξέρω τι είναι. Η Άννα βρίζει τον Βασίλη, γιατί οι φίλοι του μπορεί να κάνουν μπάνιο αλλά είναι λέει γουρούνια. Αυτά τα κουμούνια τα φαντάζομαι σαν μεγάλα κόκκινα μαμούνια που μπαίνουν από κάποια τρύπα στην Ελλάδα και της κάνουν ζημιά μεγάλη και που μόνο αν ψεκάσουμε πολλές φορές θα τα σκοτώσουμε να μη ξανάρθουν.

Η Άννα θέλει να γίνει πρωθυπουργός ο Αλέξης που τον δείχνει η τηλεόραση όλο να γελάει και μου θυμίζει τον Φανούρη τον διπλανό μου που τον λέμε χάχα και φαφούτη και μας κυνηγάει, αλλά ο Αλέξης δεν είναι φαφούτης και γι’ αυτό αρέσει στην Άννα. Ο Βασίλης βρίζει τον Αλέξη πιο πολύ κι από την Άννα και λέει ότι θα τον κάνει σαπούνι και άλλα φοβερά πράγματα. Ακόμα λέει ότι μετά τις εκλογές του κόπηκε το γέλιο κι εγώ νομίζω ότι θα μοιάζει περισσότερο με τον γρουσούζη του τρίτου που μας πετάει νερά όταν παίζουμε μπάλα.

Οι φίλοι της Άννας είναι αθλητές, γιατί ο Βασίλης λέει ότι τρέχουν πολύ-πολύ γρήγορα και μάλλον γι’ αυτό δεν μπορεί να τους ψεκάσει, αλλά εγώ τους βλέπω όλο να καπνίζουν και να νυστάζουν. Μπορεί να βλέπουν τηλεόραση μέχρι αργά.

Όταν έχουμε εκλογές ο Βασίλης μας βάζει να βλέπουμε κάτι μαύρους στον ΣΚΑΪ που βάζουν μεγάλα κόκαλα στη μύτη και τ’ αφτιά τους και εγώ κάνω μπλιαχ και κλείνω τα μάτια και η μαμά μου το ίδιο και μας λέει ότι η Άννα θα μας κουβαλήσει κάποιον πίθηκο και κάποιον σαλιμπερίσα στο σπίτι και να είμαστε Χρυσή Αυγή και Έλληνες και μας λέει και για τον παππού και για την γειτονιά μας και η μαμά κουνάει το κεφάλι της κι εγώ κουνάω το κεφάλι μου προς τα πάνω γιατί δεν θέλω να έρθει κανένας πίθηκος στο δωμάτιό μου και να μου ανακατέψει τα παιχνίδια.

Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω πιο Χρυσή Αυγή από τον αδερφό μου και να τον βοηθάω που θα κάνει σαπούνια τους κακούς ανθρώπους και να δώσω μερικά στους φίλους της Άννας για να μην τους κοροϊδεύουν τα άλλα παιδιά και να μην τους μαλώνει η μαμά τους που δεν πλένονται.

Μπόμπος
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

