Εβραϊκή προπαγάνδα από κρατικούς υπαλλήλους στην Κρήτη!

Η είδηση από το Έθνος:

Η θεωρία των δύο αρχαιολόγων-ομιλητών αναπτύχθηκε αναπάντεχα στη διάρκεια μεγάλης συγκέντρωσης του Επιμελητηρίου Ηρακλείου παρουσιάζοντας την έκδοση «Κρητών Επιχειρείν», στην οποία καταγράφεται διαχρονικά η ενασχόληση των Κρητών με το εμπόριο από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.

Στην ομιλία της ενώπιον τοπικών αρχών και πλήθος κόσμου, η διευθύντρια του Εθνικού Αρχείου Μνημείων του υπουργείου Πολιτισμού, κ. Μεταξία Τσιποπούλου, είπε ευθέως ότι οι Μινωίτες δεν ήταν Ελληνες! Αμέσως αντέδρασε ο παριστάμενος πρώην βουλευτής Δημήτρης Σαρρής, ο οποίος έκανε λόγο για διαστρέβλωση της Ιστορίας. Η ίδια, επιτακτικά και με κατηγορηματικό τρόπο, επέμενε στις απόψεις της και μάλιστα για τους ισχυρισμούς της ζήτησε και τη συνηγορία του συνομιλητή της στο πάνελ, νεαρού αρχαιολόγου, επιμελητή της έκδοσης, κ. Κωστή Χρηστάκη. «Είτε αρέσει είτε δεν αρέσει σε κάποιους οι Μινωίτες ήταν σημιτικό φύλο», είπε με κατηγορηματικό τρόπο και ο δεύτερος ομιλητής.

Οι ατεκμηρίωτες απόψεις των δύο ομιλητών προκάλεσαν δυσφορία και προβληματισμό στην τοπική κοινωνία, ενώ το θέμα χθες πήρε διαστάσεις στα ΜΜΕ: «Τέτοιες καινοφανείς απόψεις μπορούν να καταστούν επικίνδυνες, καθώς συνειρμικά μας παραπέμπουν στην πολύ παλιά σιωνιστική προπαγάνδα ότι δήθεν η αρχαία Κρήτη ήταν εβραϊκή. Επίσης ρίχνουν νερό στον μύλο των σκοτεινών εκείνων κύκλων που κατά καιρούς εμφανίζονται και ομιλούν για δήθεν ανεξαρτησία της Κρήτης από την Ελλάδα», αναφέρει σε έγγραφη αναφορά του ο Δημήτρης Σαρρής. Ο ίδιος, βαθύς γνώστης της Ιστορίας, στο άρθρο του με τίτλο «Η αλήθεια για τους Μινωίτες» στην τοπική εφημερίδα «Πατρίς», αφού αναφέρεται στα τεκταινόμενα της εκδήλωσης, υπεραμύνεται της ελληνικότητας της Κρήτης και των Μινωιτών καταχωρώντας αποδεικτικά ιστορικά ντοκουμέντα από τη μυθολογία την εποχή του Κρηταγενή Δία, του θεού των αρχαίων Ελλήνων της Μινωικής Εποχής, αλλά και από το βιβλίο του διακεκριμένου Κρητικού ερευνητή – πανεπιστημιακού Θ. Δετοράκη «Η ιστορία της Κρήτης». «Λυπούμαι για τη δημοσιοποίηση τέτοιων θέσεων και απόψεων. Οταν μιλάμε για την Ιστορία θα πρέπει να είμαστε πάρα πολύ προσεκτικοί, και ιδιαίτερα όταν κάποιος είναι ανώτερος κρατικός υπάλληλος», δήλωσε με έμφαση ο κ. Σαρρής. Τη δυσφορία του για το όλο θέμα εξέφρασε μιλώντας στο «Εθνος» και ο καλλιτέχνης – γλύπτης Γιάννης Παρμακέλης, ο οποίος ήταν παρών και αντέδρασε στα λεγόμενα των δύο ομιλητών.

ΜΑΝΟΛΗΣ ΚΟΚΟΛΑΚΗΣ

ΣΧΟΛΙΟ OEΡ: Τα σχετικά εβραϊκα παραμύθια δεν είναι νεα, έχουν προηγούμενο στη δεκαετία του ’70, όταν η ΕΥΠ είχε συλλάβει Εβραίους πράκτορες με εβραϊκές αρχαιότητες, τις οποίες σκόπευαν να θάψουν στην Κρήτη και να ποντίσουν στη θάλασσα. Στη συνέχεια ένα αμερικάνικο πανεπιστήμιο, που ήταν στο κόλπο, θα “ανακάλυπτε” τις εν λόγω αρχαιότητες, δίνοντας επιστημονικοφανή τροφή στην εβραϊκη προπαγάνδα. Την εν λόγω ιστορία είχε αποκαλύψει ο ερευνητής Ιωάννης Φουράκης στην εκπομπή “Πύλες του Ανεξήγητου” του Κώστα Χαρδαβέλλα. Φαίνεται όμως πως επανέρχονται και μάλιστα χρησιμοποιώντας “Έλληνες” καθικιτές, σεσημασμένους για τον ανθελληνισμό τους.

Να υπενθυμίσουμε επίσης πως, πρίν αποκρυπτογραφηθεί η Γραμμική Β, ήταν κοινός τόπος μεταξύ του πανεπιστημιακού κατεστημένου πως ο Μυκηναϊκός πολιτισμός δεν ήταν Ελληνικός, αλλά Ετρουσκικός, Λουβικός, Σημιτικός κλπ… Ο ίδιος ο Βέντρις, που αποκρυπτογράφησε τη γραμμική Β, ξεκίνησε πιστεύοντας πως δεν πρόκειται για Ελληνικά, αλλά μάλλον για Ετρουσκικά. Λεγόταν τότε μάλιστα πως οι Έλληνες έφτασαν στη χώρα περί το 1100 πΧ… Με πάτημα πως η Γραμμική Α δεν έχει αποκρυπτογραφηθεί (υπάρχουν λίγα σωσμένα κείμενα, γεγονός που καθιστά δύσκολη την αποκρυπτογράφηση) προσπαθούν κάποιοι να αμφισβητήσουν την Ελληνικότητα των Μινωιτών…

Όταν μιλάμε για Εβραίους μιλάμε για έναν πληθυσμό τσοπάνηδων, χωρίς στοιχειώδεις γνώσεις αστρονομίας (περιπλανούνταν 40 χρόνια σε μια έκταση όση η Πελοπόννησος, γιατί αγνοούσαν τον προσανατολισμό με τα αστέρια), άτεχνο, βάρβαρο, κλπ, ενώ την ίδια περίοδο τα ξαδέρφια τους οι Φοίνικες δεν υπήρχαν ως ναυτικοί, αλλά και αργότερα όταν έγιναν, ταξίδευαν μόνο πλέοντας δίπλα στη στεριά, πράγμα που φαίνεται ξεκάθαρα αν δει κανείς τα σημεία τα οποία αποίκισαν. Για το πολιτισμικό επίπεδο των Φοινίκων αρκεί να πούμε πως στα ιστορικά χρόνια έκαναν ανθρωποθυσίες, ρίχνοντας βρέφη στη φωτιά για τον θεό Βαάλ. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΙΝΩΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΦΡΩΝ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ! Εμείς όμως ξέρουμε ποιοί είναι οι Εβραίοι της Κρήτης: κ. Μεταξία Τσιποπούλου και κ. Κωστή Χρηστάκη, εβραίοι είστε εσείς και τα αφεντικα σας που σας χρηματοδοτουν.

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗΣ: Στην ιστορία έχει γραφτεί πως ο Μίνωας ήταν έξοχος νομοθέτης, πρώτος που κυριάρχησε στις θάλασσες (Ιστόρηται δ’ ο Μίνως νομοθέτης γενέσθαι σπουδαίος θαλασσοκρατήσαί τε πρώτος). Χώρισε το νησί στα τρία και σε κάθε μέρος έχτισε πόλη, την Κνωσό… Κατά τον Έφορο, ο Μίνωας θαύμαζε κάποιο παλαιό, το Ραδάμανθυ, που είχε ίδιο όνομα με τον αδελφό του. Αυτός πρώτος αναφέρεται ότι εκπολίτισε το νησί με νόμους και κτίσεις πόλεων και συντάγματα, υποστηρίζοντας ότι φέρνει από τον ίδιο το Δία τους νόμους του… Για την Κρήτη λέγεται ότι στα αρχαία χρόνια είχε καλή διακυβέρνηση και οι καλύτεροι από τους Έλληνες τη θαύμαζαν. Ανάμεσά στους πρώτους ήταν οι Λακεδαιμόνιοι, όπως ομολογούν ο Πλάτωνας στους Νόμους και ο Έφορος που περίγραψε το πολίτευμά τους στο έργο Ευρώπη…
(Στράβων, «Γεωγραφικά» Ι’, C 476 – 478)

Η φιλοσοφία είναι παλαιότατη μεταξύ των Ελλήνων και περισσότερο στους Κρήτες και στους Λακεδαιμόνιους
(Πλάτων, Πρωταγόρας 342 a-c)

ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Ποιος από τους παλαιούς βασιλείς λέγεται ότι υπήρξε καλός νομοθέτης, του οποίου οι νόμοι διασώζονται ακόμα και σήμερα, επειδή είναι θεϊκοί;
ΕΤΑΙΡΟΣ: Δεν μου έρχεται στον νου.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Δεν ξέρεις ποιοι Έλληνες έχουν τους παλιότερους νόμους;
ΕΤΑΙΡΟΣ: Μήπως εννοείς τους Λακεδαιμονίους και το νομοθέτη Λυκούργο;
ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Αλλά και αυτοί οι νόμοι σε καμία περίπτωση δεν υπάρχουν περισσότερο από τριακόσια χρόνια ή κάτι περισσότερο. Αλλά και οι καλύτεροι από τους νόμους τούτους από πού ήρθαν; Ξέρεις;
ΕΤΑΙΡΟΣ: Λένε από την Κρήτη.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Αυτοί λοιπόν, οι Κρήτες, έχουν τους πιο παλιούς νόμους απ’ όλους τους Έλληνες; («Ουκούν ούτοι, οι Κρήτες, παλαιοτάτοις νόμοις χρώνται των Ελλήνων»)
ΕΤΑΙΡΟΣ: Ναι.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Ξέρεις ποιοι ήταν οι άξιοι βασιλείς τους; Ο Μίνωας και ο Ραδάμανθυς, γιοι του Δία και της Ευρώπης, δικοί τους είναι οι νόμοι.
(Πλάτων, Μίνως, 318 – 321)

ΑΘΗΝΑΙΟΣ: Εννοείς, όπως αναφέρει ο Όμηρος, ο Μίνωας πήγαινε κάθε εννιά χρόνια και συμβουλεύονταν τον πατέρα του το Δία και στη συνέχεια έδινε νόμους στις πόλεις σας σύμφωνα με τις παραινέσεις του Θεού;
ΚΛΕΙΝΙΑΣ Ναι, αυτή είναι η κρητική άποψη
ΑΘΗΝΑΙΟΣ: Θα ‘πρεπε να πεις: Ξένε, δεν είναι τυχαίο που οι νόμοι της Κρήτης έχουν τόσο μεγάλη φήμη σε ολόκληρο τον Ελληνικό κόσμο (Ω ξένε, εχρην ειπειν, οι Κρητών νόμοι ουκ εισίν μάτην διαφερόντως εν πάσιν ευδόκιμοι τοις Έλλησιν). Είναι νόμοι δίκαιοι, που προσφέρουν ευτυχία σε όσους τους ακολουθούν, Δίνουν δηλαδή όλα τα αγαθά, τα οποία ανήκουν σε δυο κατηγορίες, ανθρώπινα και θεία…
(Πλάτων, Νόμοι, 625 – 631)

Έφυγε λοιπόν και πήγε (ο Λυκούργος) αρχικά στην Κρήτη. Εκεί γνώρισε τις πολιτείες και τα συστήματα τους, γνώρισε τους πρώτους στη δόξα άνδρες, θαύμασε ορισμένους από τους νόμους που υπήρχαν και τους παρέλαβε για να τους εφαρμόσει στην πατρίδα του, την Σπάρτη, ενώ οι άλλοι του φάνηκαν ανάξιοι.
(Πλούταρχος, Λυκούργος, 4-7)

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s