Ν. Γ. Μιχαλολιάκου, η Εξομολόγησις ενός Εθνικού

Κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις ΝΕΑ ΣΠΑΡΤΗ η ποιητική ανθολογία του Ν.Γ.Μιχαλολιάκου, με τίτλο “η Εξομολόγησις ενός Εθνικού”. Στον πρόλογο της δεύτερης έκδοσης του έργου του αναφέρει σχετικά: «Τα ποιήματα που περιέχονται στην έκδοση αυτή είδαν το φως της δημοσιότητος με την ευγενική συνδρομή γνωστού εκδοτικού οίκου εθνικού προσανατολισμού το πρώτον το 1980 και είχαν γραφεί τα αμέσως προηγούμενα χρόνια. Όταν δηλαδή, ευρισκόμουν σε ηλικία 20 περίπου ετών. Χρόνια, στην διάρκεια των οποίων φυλακίσθηκα δύο φορές για τις Ιδέες μου! Είναι σαφές, επομένως, ότι πριν ακόμη λάβει την έκταση, που έλαβε το Κίνημα της «αρχαιολατρίας» προσωπικά με τα ποιήματά μου αυτά είχα λάβει θέση. Τοποθετώ δε την λέξη αρχαιολατρία εντός εισαγωγικών γιατί ανάμεσα σε αυτούς που δηλώνουν σήμερα «Ελληνολάτρες» υπάρχουν αγνοί Έλληνες, αλλά και αγύρτες. Δεν είμαι από αυτούς που συνηθίζουν να «κρύβουν» τα γραπτά τους, ακόμη και εάν αυτά έχουν ηλικία σχεδόν 30 ετών! (Γνωρίζετε πολύ καλά ποιοι είναι αυτοί που σήμερα κρύβουν τα γραπτά τους, βολεμένοι θαυμάσια μέσα στα πλαίσια του καθεστώτος…) Ήταν οι στίχοι μου αυτοί, καλοί ή κακοί εσύ θα κρίνεις αναγνώστη, γέννημα μιας φαντασίας των πρώτων χρόνων της αναζητήσεώς μου, χρόνων σκληρών, μα και ωραίων που δεν τους αρνούμαι. Είναι γεγονός πως κάποιοι θέλησαν με αφορμή τα ποιήματα αυτά να με συκοφαντήσουν. Η προσπάθειά τους είναι τουλάχιστον κωμική για όσους γνωρίζουν από ποίηση, ποιήματα και στίχους. Κατ’ αυτήν την έννοια όλοι οι μεγάλοι ποιητές της νεωτέρας Ελλάδος, οι οποίοι έγραψαν γεμάτους πάθος στίχους για τους Αρχαίους καιρούς, είναι… ανθέλληνες και γιατί όχι… σατανιστές! Τους απαντώ με την δεύτερη έκδοση των ποιημάτων αυτών και δηλώνω ότι ήμουν, είμαι και παραμένω αμετανόητα ΕΛΛΗΝΑΣ».
Ν. Γ. ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ
Αθήναι, Μάρτιος 2008
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

